Sunday, October 17, 2010

Høst....


Det er no blitt skikkelig høst og vinterene nerma seg med framskritt... det har alt vert fleire netter med minusgrader og skraping av bil.. snøven he kome langt nede i fjella... Dette er bare eit teng på at jula og nermer seg med store framskritt.. noko eg må sei eg ikkje er klart til. verken at det skla bli vinter eller jul. Men det er no slik at om du er klar eller ikkje så kjem den alikevel. vi kan desverre ikkje bremse tida. 

Eg satte meg i grunn at eg ikkje fikk lov til å kjøpe meg noko garn før det eg hadde blitt ferdig med mange av ufoane mine, men julegaver står og for tur og skla lagest. eg har no teknisk ikkje kjøpt noko meir garn sida det var mamma som kjøpte dei til meg. så no skla det lagest julegaver fremover og litt julepynt sjølv og. eg har blitt ferdig med teppe så bebyen til ein veninne skal få... han "lillebror" men det skla bloggest om etter at det har blitt levert. har enna ikkje hatt tida til å fare ut og sjå. 

Så ka er det som skjer her på høsten.. jo her er det mange prosjekter som er på gang og for lita tid til det. for ikkje å snakke om at der er ein mengde ufore og julegaver som skla lagest så helde vi på og pusse opp kjøkkenet. det er no komet så langt at dei nye veggane er kome opp på to vegger. så da må bare dei siste flisene leggest på vaskeromet og få flyttet over dei siste skapa som skla opp der.. for her driv ein med gjenbruk. Det har vert planlagt at det skla vere vaskeroms inreidning sida huste blei byggest 22 år sida men det har enda ikkje komet opp og nå nor kjøkkenet blei revet så var i grunn kjøkken inreidinga ganske så brukbar tror bare der var 2 skap som måtte hivest. eine blei ødelagt når den skulle ned av veggen og vel andre var over steikeplatene som vifta var bygged inn i og var bare ekkel og ikkje til bruk. så her får ho mor seg både kjøkken og innreida vaskeromet. 

Men det er ikkje alt som skjer her i gåren. mens eg forsatt driver og leiter etter arbeid så jobber eg av og til på vikar på barneskulen så har mange baller oppe i lufta samtidig.. og har og ein del blogger som skal skrivest men eg enna ikkje he kommet meg til. så eg får vel snart begynne og få blogget om noko av dei ferdige prosjekta mine.

enn så lenge.. 

Marta

No comments:

Post a Comment