Saturday, October 30, 2010

låvesalg....

Tidligere i høst så tok mamma og eg oss ein tur bort på låvesalget her i bygda for å sjå om det va nokke spennande gjennbruk.  vi har ein plass her heime som har gjenbrukssalg på låven eit par helger i månen. Det som er så domt med stedet er at det har blitt gangske så kostbart og handle der. men nokon skattar kan ein da finne slik som desse nøste eg fant som eg til samman betalte kun 100kr for. Det er ikkje verst i forhold til ka eg hadde betalt i butikken for dei. 

Det var to forskjellige nøster som eg kjøpte meg. Den eine var ein 5 pakning av tynn naturkvit tråd men stod ikkje noko merkelapp så veit ikkje heilt ka garn der er men det vill passe bra til og bli ein du. tror der e til samman 250 gram så vi får sjå ka me lager av dei. 
 Det neste som eg fann var to store  nøster med solberg garn i kvitt så også skal prøve og lage meg ein duk eller brikker kansje.. eg får sjå ka eg prøver meg fram på..


Men det vart i alle fall eit lite kup på meg på låvesalg. og mamma fann seg eit vaskefat so vi kunne ha oppe på hytta. så får vi sjå ka det blir til og resultatet blir nokk blogget av seinere kan eg tenke meg...


enn så lenge får eg bare jobbe videre med prosjekta eg helde på med, det er mange ufoer som ligger rundt om kring..


Marta

2 comments:

  1. For et kupp. Kjekt med slikt.
    God helg
    Klem Tone

    ReplyDelete
  2. Flott fangst!

    Tusen takk for at du vil være med på mitt lille gi bort-lotteri :-)

    ReplyDelete