Wednesday, January 5, 2011

Lys decoupage med Nille lys


Min tante er ein som har samling av blå og kvite serviser. Da eg fant desse serviettene tenkte eg på henne med ein gang og fann ut at dei ville bli fine til julegave til henne. Passe godt ilag med serviet.

Eg husker ikkje heilt kor det var eg fant serviettene henne men lysene er kjøpt hos Nille. Kvite lys er best å bruke da dei er kvite tvers igjennom. Dei fleste med farger har bare farge dei ytterste lagene og det er da lett for at ein smelter for langt inn i lyset og danner kvite flekker. 
Det er 2 høge og 2 middels høge kubbelys som blei brukt for å smelte på serviettene. På dei minste lysene har eg slippt vekk den øverste rosen for at dei skulle få plass på lysene. 

Det har blitt laget litt forskjellige lys og dette er noe eg virkelig liker og vill prøve meg frem med. Gleder meg til det blir sommer så eg skal kunne leke meg frem med artige farger og møster som kan ha ute. 

Og det er så enkelt og lage og.


Det som er kjedlig når ein finner servietter ein gjerne vil bruke er at ein må kjøpe ein heile pakke og det gjerne helder med max 4 da dei fleste har samme bilde på alle 4 sidene og du da får 4 lys pr serviett. så no har eg begynnt og se meg om etter kva servietter som finnest rundt om kring. Har allerede plukket meg noken hos besta. Det er så kjedlig for eg brukte og samle på servietter da eg var mindre og der var det alle slaks fine servietter med bilder på. Tingen er eg aner ikkje kor den boksen har blitt av og eg har noen vage minner om at den ble lagt igjenn ute ein gang vi leket og blei ødelagt i regnet. Så det er ikkje alt ein bør kaste.

Så har du noen stilige servietter liggene tar eg gjerne imot noen.

2 comments:

  1. Flotte lys!
    Og så skjønn lille Xena er med genseren sin!!
    (leste litt nedover i bloggen).

    Hyggelig at du blir med på Julegave-strikken!
    Ha en fin helg!

    ReplyDelete