Saturday, February 19, 2011

Genser fra Rauma garn

Kva er det eg har begynt på..... jo tenkte nemlig at eg skulle strikke meg ein genser etter at mamma hadde kjøpt eit oppskrift hefte fra Rauma garn. Eg syneste nemlig at den var så fin. så første steg var og gå til innkjøp av garn... skla i alle fall ikkje klage meir på at strikkagensere er dyre da det skulle ha 1300 g garn also 24 nøster som blei nesten 800 kr.

vel garn blei innkjøpt og strikkingen begynte på laurdag... ganske enkel strikking igrunn og maskene blei lagt opp etter ka måla blei... tirsdag kommer og eg synest at vel den ser litt liten ut.. kan hende den blir liten og kommt meg ganske langt med bare 2 nøster... torsdag kommer og eg er halveis opp kroppen og vel på mitt fjerde nøste... det er noko som ikkje stemmer her i det heile tatt... når eg har komt opp til brystpartiet og er på det 4 nøster.. åssen skla eg da trenge 20 nøster til restene.. det er på tide og rådføre seg litt her både når det gjelder størrelsen og antall nøster...


Finner no ikkje noko feil eg har gjort... vel glupe mamma kommer og spørr om eg ikkje skla bruke dobbel trå når eg strikker for bruker no pinne 6 og ho brukte pinne 4 med samme trå på jakken ho laget... nei sier eg det står no ikkje noko om det.... jo vent det gjorde det... ei lita linje for seg selv strå det.. strikkes med dobbel trå...  kjente all motivasjon rann ut med tanken på at eg måtte rekke opp alt arbeide.. og var i grunn fornøgde med den da den blei myk og luftig og ikkje så tjukk.... har jo mine ekstra kg så før tjukk kan den ikkje bli.... mamma forsetter å vere glupe... begynn på ene armen og sjå åssen det blir med dubbel pinne før eg rekker opp... det gjorde eg og vel.. eg er meir fornøgde med enkel trå enn med dobbel faktisk.. så no er motet tilbake og har begynt å strikke den igjenn.. 



No må eg bare finne ut åssen eg skla gjere det når eg kommer til armhulene og fellingen der...

men tanken er den.... les alle linjene i oppskrifte før ein begynner å gjere arbeide så det ikkje kommer noen overraskelser halvveis gjennom arbeide. og dei som er aleine... 

Ellers ønsker eg ein god helg til alle sammen....

No comments:

Post a Comment