Monday, May 16, 2011

Eg har vunnet!!

Det begynner nå å bli ein stund sida eg både har blogget og vert inne å sett på andre blogger.
Med ein travelt periode og litt labert med håndarbeid så har ikkje bloggen blitt prioritert.

Det skulle eg ha gjort mer for når eg kom inn i dag.. Ka er det eg ser.... Eg har vunnet i påskelotteriet til Hekkan Hekkel . Eg vinner jo ingenting... Med to etterspørsler om kontakt så hoper eg at eg ikkje er for sein å har mistet premien.. For er ein veldig søt strikka maur.. må bli flinkere til å fylle med. 



Så notat til meg sjølv: Fyll med på blogger...




Da har eg fått premien min fra Hekkan Hekkel.... 3 fine vintage klistermerke samt Hekkan Maur. Siden den inneholder rangle skal den sparest (trykt plasert på øverst hylle så hunden ikkje får tak i) til der kommer ein liten ein i familien.... kan ta si stond for å si det slik. Men står fint til pynt...


Den var ganske artig så kansje eg skal prøve meg på noe lignende selv og ha til å gi bort. 

3 comments:

  1. Gratulerer med premien.
    Ønsker deg en flott 17.mai
    Klem Tone

    ReplyDelete
  2. Grautlerer med kjempefin premie og tusen takk for at du vil være med på gi bort-lotteriet mitt! Lykke til :-D

    ReplyDelete
  3. Det var godt å sjå at den kom vel fram til deg :) Så får vi håpe det ikkje vert altfor lenge til ein liten eller ei lita ei kan få leike med den ;)
    Mvh, Kristin

    ReplyDelete