Saturday, June 26, 2010

Hekla Teppe

Dette beby teppe eller helseteppe har blit laget av beby garn av krem kvit farge.

Mønster til dette teppet er i grunn mønster til kantstykke som kan syest på duker. så mønster er orginalt bare ein rute breit. I laging av dette teppet har det blitt brukt hekle nål størrelse 4 og rutene tror eg var 10x7. er ikkje heilt sikker på cm av breid og lengde, men dette kan sjekkes vist noen ønsker å vite. :)

Ideen fikk eg med at eg likte mønster som var brukt og kunne tenke at det kunne kombinerest til eit teppe og ikkje bare brukes som kantstykke.

Eg begynte med først å lage ein og ein rekke men etter kvart kombinerte eg fleire rekker samme. Så teppet har 3 svake skjøte kanter.

2 comments:

  1. Hei Snuppa!!

    Kan du sende meg oppskriften paa dette teppet?? Det er nydelig....

    ReplyDelete
  2. eg kan sjaa om eg faar skanna oppskrifta.. det er i grunn ein kant.. men skla nokk faa det til ja. :)

    ReplyDelete