Tuesday, June 29, 2010

Skulearbeid.....

Her går dagen ikkje heilt som planlagt men slik kan det gå...

Hadde for ein gangs skyld kommet meg på skulen for å jobbe med master oppgaven min.. som går veldig seint for å sei det slik. Men denne gangen var det ikkje eg som var grunn til fokusen blei skifte.

På telefon med mamma i norge har vi na samarbeided på msn chat og fått bestilt alle hotelrom som trengst for turen rundt Dublin. Og eg får vere med på alt.... jippi... får i alle fall sjå litt av Irland etter og ha bodd her snart eit år...

Det har ikkje blitt gjort noe serlig handarbeid i det siste heller... og blir nokk ikkje dei neste dagane heller. for i morga blir det ein 4 dagers tur til Pisa, Italia... gleder meg veldig.. kommer til å bli ein fin tur og gjere noke anna.

Så i morga blir det pakking av koferten sida vi ikkje reiser for på kvelden...

Vel får vel komme meg tilbake til å leite etter artilcer om trasnport og distribution problemer i Norge...

Have a pleasant day

Marta...

2 comments:

  1. Heisann. Ja eg veit heklefastheita har mykje å sei. Men når alle rutene er firkanta og teppet vert og då firkanta. Så bør jo målene vere like i alle sider, men på mønsteret så står det 62X86 og det hadde gått hadde eg hatt ei rad til med ruter eine vegen. Men då hadde det ikkje vorte likt som på bildet. Så noko er feil i mønsteret. Om det er opp gjevne mål eller samansyinga eller antall nøster det veit ikkje eg. Håpar eg ikkje virka sur.....men eg måtte berre svare.

    ReplyDelete
  2. He he.... nei nei... ikkje noe som er virka surt her... :)

    ReplyDelete