Saturday, June 26, 2010

Kakebaking i Sydney


Når ein tilbringer 3 år i Sydney, Australia blir det noen som må gjerest selv. Her vil eg vise noe av mine bake kunskaper som blei produsert der nede :)

Denne kaken er på bestillinge av ein 25 års dag til ei veninne. Det var mitt første forsøk på firkløverkake og resultate blei ganske så bra selv om firkløveren blei hjemmelaget.
Det mest spesielle med denne var kjøreturel til selskape.. med tjukt lag vaniljekrem om ikkje noe som haldt det fast blei det ein halvtimes spenningsfull kjøretur der nedbremsing blei uført med gjevne mellomrom for å rette opp kaken. Den ente ikkje i noe fang i alle fall og spist blei den og :)


Samme kor vi befinner oss i verden så er vi nordmen glade når det er nasjonal dagen. Denne kaken blei laget til ein felles 17 mai brunch feiring og som sakt må vi hylles landet. Det er ein sjokoladekake som er pyntet med farget kokkosmasser.


Her er eit forsøk på min forste Daim is kake.. Denne blei laget til bursdagen til Paul og blei meget vellykket.. det er ein av mine favoritt kaker. Den er pyntet med daim


Have a pleasant day

Marta...

No comments:

Post a Comment