Friday, August 6, 2010

Det blei grått ein liten tåre....

I dag har det vert ein trist dag...
Det er nemelig slutt på ein epoke på barne rommet mit heime.. Dei siste 4 åra har eg vert boende i utlandet og rommet mitt har ståt tomt med alle ting slik eg forlot det. og det er visse ting ein ikkje liker og forandre på, men i dag skjedde det ein forandring og det av min eigen vije og (mamma har mast om ditta sida eg var, vel lenge)

No blei det forvell til alle bamsene mine...Der var enda ei kasse med bamser som blei pakka vekk. så totalt blei det pakka vekk 3 slike kasser med gode minner. Heilt tilbake til den første bamsen eg fekk på sjukehuset av ho farmor. I desse kassene ligger det gode minner fra familie, venner og ex kjærester nå alt pakket ned sammen.

Eg hadde meg ein god utrydning i bamsane mine for 6 år sida da ein del blei sent ned til projectet i Phillipinene som vi er med og søtter til glede for små barn (Dei mesta av dei var tivoli baser som ikkje hadde noken sentimental verdi for meg). Dissa som no he blitt pakket ned har alle ein verdi og kan fortelle dei fleste kor eg he fått dei fra eller morsome historier.. der er også nokre premiebamser fra tivoli som eg ville beholde..
Så korfor, no eller 26 år blir dei til mamma's glede endelig pakka vekk fra barneromet..?
jo for i neste veke får eg meg ein ny liten bamse, men denne er nokk levende og ikkje søren om ho skal få ete opp noen av mine dyrebare bamser. så dei blei i dag pakket vekk i trygge kasser til lagring til neste generasjon kommer..

Marta...

No comments:

Post a Comment