Saturday, August 7, 2010

Ein Liten blomst

Dette teppe laget eg da eg var heime over juleferien i 2008, Sida eg hadde klart og glemme hekjeprosjekta som eg haldt på med nede i Australia når eg skulle reise heim og ha blitt ferdig med det som søsken barenet mitt skulle få til lisje jenta si, trengte eg noke meir og gjere på. 


 Oppskrifta til teppe fann eg i julenommeret til hjemme som mamma ha kjøt (trur i alle fall det var julenommer, var i alle fall eit i dei tider) eg tenkte det ville vere fint og prøve og samt eit fint teppe som kan brukes på vogn eller som sengeteppe. Fargen på  teppe er av herlig kvitt og det er heklet med 4 nål tror eg i bommulsgarn. No husker eg ikkje heilt ka slaks bommulsgarn som blei brukt til detta teppe, 
Det er eit kjempefint pynteteppe som eg e meget fornøgde med. :)

Marta...

2 comments: