Saturday, August 7, 2010

Mjukt og deilig


 Klovner i Kamp!

Her e to andre tepper som eg har laget mens eg var i Australia. 
Begge desse teppa er strikket med enkel rettstrikk på rund pinne
Det første som viser her e det eg kaller klovneteppe. Det minner meg i fargene om eit klovn med alle sine sterke klare farger. Garnet er av sorte Bella Baby - Parade, Farge:08 og blei kjøp i Australia dette og. Det er kjempemjukt og ta på. Det er vanskelig og få fra sikkelig fargane når dei er så fargesprakende for dei blir enten mørke uten blitz eller så blir den bare forvirrende.
Som de kan sjå på bildet så he dette blitt lager ein liten detalj på. for når eg var ferdig og strikke og felte av rundpinne var det så masse lenger enn det var breit. så eg laget to små dusker av det samme garnet og sydde dei på som knapper og laget ein liten brett på. Det er ein passe størrelse til og legge opppå ein barnevog. og vil vere herlige og ligge på skal ein ut av vogna og.





Ein Sebra ser bra!


Det neste teppet eg strikket som dere ser er strikka i tre forskjellinge fager, ein deilig krem kvit, lyse grønn og en nydelig grå blå farge. Dette e også laga i garn som er kjøpt i Australia og er eit anna fra samme merke.(Garn: Bella Baby - Colombia)

 
Ditta garne he også ein mjuk og deilig tråder men he ein litt stiver undertrå enn det andre.
Ditta teppe e strikka ein del større enn det andre og kan brukest både til vognteppe, sengeteppe og til å pakkes inn med.

Eg er meget fornøgd med begge desse teppa, dei he enda ikkje fønne den rette eigeren til.








Marta..

No comments:

Post a Comment