Saturday, August 7, 2010

Dett opp ferdig med enda eit teppe...

Dette er av dei siste prosjetet eg har halde på med. Det har endelig blitt ferdig etter som eg la det igjenn her heime i påska. So no når eg flytta heim blei det gjort ferdig.. Det var no bare 5 rekker igjen og gjere. Mens eg var i Dublin he eg fått tak i eit par bra heklebøker som viser mange forskjellige hekle knuter og noen som viser bestemors ruter i alle forskjellinge fasonger. Ideen til dette teppe fikk eg fra eine boka der det viste hekling med poppkorn knuter som det kalles og det måtte prøves ut. Mønsteret som he blitt brukt i oppskrifta er frihekla, eg brukte bare boka for og lere åssen eg laga poppkorn bobler. Det vises ikkje akkurat det beste på desse bilda men det er ganske så artig  
Til å begynne med så skulle det vere dekka med popkorn men etter fire rekker såg eg at det blei for masse saa eg laget ein kant med eit mønster i mitten i staded og det blei eg meget fornøgde med. 
Til dette teppe he eg brukt Garm: Pantons Fab!, Farge:02324 som blei kjøpt i Dublin. Desverre så ha eg feilberegna litt på garnmengda og måtte kjøpe nokre nøster til. sida det va så farge sprakende tenkte eg ikkje nokke meir over det og bare  kjøpe nokre nøster men der viste det seg at fargen var heilt feil. va mykje mørkere enn den eg brukte. Da blei det ned og prøve og finne det best passande garnet. men litt forskjell blei det uheldig vis..


E det heimelaga så e det heimelaga og blir der litt forskjella så e det ikkje noke ein kan gjere det med det. 


Marta..

5 comments:

  1. Ingenting slår hjemmelaga, og det har sikkert ikke mye å si at det er enloten fargeforskjell; det så deilig ut.
    Så hyggelig at du vil være med på giborten min;)
    ha ei fin helg og klem fra meg;)

    ReplyDelete
  2. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :-) Kjempefint teppe du har laga :-D Har sittet og sett litt nedover her, og du har jo hekla mange flotte tepper :-)

    Ha ei fin helg og klem fra Siv

    ReplyDelete
  3. Så koselig at du stakk innom bloggen min og hyggelig kommentar.
    Så fine tepper du har laget.
    Falt pladask for det med kattepuser på.
    God kveld
    Klem Tone

    ReplyDelete
  4. Hei igjen :-) Jeg skal se om jeg finner mønsteret på det lilla sjalet du kommenterte - og ja, det er hekla :-D Kan du sende meg en mail med navn og adresse, så jeg vet hvor jeg skal sende det.

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    ReplyDelete