Friday, August 6, 2010

Oppskrifter kan brukest til så mangt....

I dag når eg dreiv og leita og pakka vekk mine dyrbare basser måtte eg inn på kottet og leite etter nokre av dei som mamma tidliger har hatt med på skulen så ongange kunne bruke til å lære seg lyder, fann eg fram dei forskjellige teppa eg har laga over dei siste åra (før blogging) som eg he sent heim fra Australia når eg bodde der.

Detter er ein av dei første teppa eg laga mens eg levde i Sydney og skulle i grunn giest bort til søskenbarnet mitt si jente når eg var heime den første jula. Teppet var neste ferdig og låg klart til pakking for skulle ha med på flyet så eg ha noke å gjere på dei 40 og så timane det tok heim, men den som glemte det var eg. Så eit nytt teppe blei laga (bilde kommer seinare sida eg må ned til hinne og få tatt eit)

Men ja tilbake til historia om dette teppe...

Oppskrifta til dette teppe er i grunn til ein duk, men eg likte så godt mønsteret så eg tenkte eg skulle lage meg eit teppe av det... Så slik blei det til at eg fikk laga dette søte teppe.
Det er laga av garn som eg kjøpte i australia (Garn: Bella Baby - 4 Ply Farge:35) Fargane e ikkje akkurat det beste på dette bilde men det ligger i forskjellige pastell beby farer og er lyst og friskt.

Men det merkligste med dette teppe er at ein eller anna plass halveis i heklinga, så har eg klart og øke med ein rute, eg aner ikkje kor eller når dette skjedde men det stemte putselig ikkje lenger med mønsteret. og sida etter fleier leitinger etter kor dette kan ha skjedd så finner eg forsatt ikkje ut kor den kan vere henne og rekke oppate noke når ein ikkje finner kor feilen ligger gjer ein ikkje så litt improvisering he blitt gjort.
Oppskrifta er tatt frå ein av heklebøken eg eiger og kan lett finnest fram vist nokre e intereset i å lage den som duk eller teppe. Fungerer fint til begge deler :)

Marta..

No comments:

Post a Comment