Sunday, August 1, 2010

Mitt første ferdige teppe

Teppet på bilde under er mitt første ferdiglaget teppe. Det blei laget ferdig for litt over 3 år sida og har til og med vert heilt til Australia. Sida eg måtte ta det med meg når eg reiste for og fulføre det.
Det er laga av rosa solberg garn og har bilder av pusekatter på. Eg liker veldig dette teppe. oppskrifta viste i grunn at det skulle vere ein sengeteppe til barn men eg kuttet bare ned på lengda som nå blei til eit stort vognteppe/helseteppe.

Teppet blei laget til jenta ta ei venninne av meg. No går ho med baby nummer to... så får sjå ka me skal finne på til lisjeguten.


Til Elise Marie

2 comments:

  1. Takk for hyggelig kommentar;) Så artig når nye stikker innom og legger igjen spor;)
    Nydelig teppe og litt av et arbeide dette!
    Du har sannelig vært på reisefot:)

    Nyt helga og klem fra meg;)

    ReplyDelete
  2. Ja reisefot har eg blitt.. og project og garn he komme fra litt forskjellige kanter... artig naar ein kan gaa tak i noe som ein ikkje finner heime:)

    ReplyDelete